מדיניות ההחלפות וההחזרות

חוויית הרכישה שלך אצלנו בדיל קוסמטיקס ושביעות הרצון שלך מאיתנו - הן בראש סדר העדיפויות שלנו.

רוצה להחליף או להחזיר מוצר שרכשת? אין בעיה. לצורך כך יש להודיע לנו על כך בתוך 14 ימים מיום ההזמנה.

איך להודיע לנו?
אפשר בטלפון (03-7175775), ב- Whatsapp או לקפוץ לבקר אותנו פיזית בגבעתיים, ברחוב תפוצות ישראל 1.
הזיכוי יהיה מהיר וללא עיכובים מיותרים, בתוך 1 עד 7 ימים מיום קבלת ההודעה שלך/ איסוף המוצר ממך.
הזיכוי יתבצע באותו האופן בו בוצע התשלום. לאחר מכן אנחנו נשלח אישור למייל שהזיכוי בוצע בהצלחה.

קורה שמתבלבלים בין מוצרים ומזמינים מוצר אחר ממה שמתכוונים להזמין, בלי לשים לב. זה קורה לטובים ביותר :)  אז אם קרה שעקב טעות שלך שלחנו אליך מוצר לא נכון, או שהתחרטת ופשוט בא לך להחזיר או להחליף למוצר אחר - נבקש ממך לשלם את דמי המשלוח - 50 ₪ עבור ההחלפה או ההחזרה. לכל השאר אנחנו נדאג!

ומה קורה במידה ויש הבדל במחיר בין המוצר שאצלך למוצר החדש? אם המוצר החדש זול יותר, אנחנו נחזיר לך את ההפרש. אם מחיר המוצר החדש יקר יותר, נבקש ממך להשלים את ההפרש.

הזיכוי ייעשה על בסיס המחיר ששולם על המוצר (לא כולל דמי המשלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית.

חשוב לנו לציין, שהחלפה או החזרה של מוצרים תתבצע רק אם לא נעשה בהם כל שימוש והם באריזתם המקורית.

לכל שאלה נוספת, אנחנו תמיד כאן בשבילך.

שעות הפעילות של מחלקת שירות הלקוחות שלנו:

בימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:30

ביום ו' בין השעות 8:30-12:00