לא רק במדורה: פחם בשגרת הטיפוח שלך

1 תגובה

כשאנחנו חושבים על פחם, רובנו מדמיינים שריפות, מדורות ל"ג בעומר או ברביקיו בחצר האחורית. אבל האם ידעת שפחם, במיוחד פחם פעיל, הוא מרכיב מפתח במוצרי טיפוח רבים? המצרים הקדמונים השתמשו בו בשל תכונותיו המטהרות, והמדע המודרני מאשר את היתרונות שלו לניקוי רעלים.

 

פחם פעיל – הכוכב העולה של עולם הקוסמטיקה

פחם פעיל הוא פחמן המעובד בצורה המעניקה לו נקבוביות רבות, שהופכות אותו לחומר ספיגה נהדר.

לדברי לילך סיני, קוסמטיקאית ראשית מוסמכת PME מאתר דיל קוסמטיקס, הפחם הפעיל הוא הכוכב העולה של עולם הקוסמטיקה. שימוש קבוע בתכשירי טיפוח המכילים את הפחם הפעיל יעיל מאוד לעור הפנים ותורם רבות לשגרת הטיפוח.

הוא סופח לכלוך, זיהומים ועודפי שומן, הגורמים לסתימת נקבוביות העור (מה שעלול להוביל להופעת פצעים וקומודונים – ראשים שחורים), הוא נלחם בסימני הזדקנות והוא אנטיבקטריאלי - מטהר את עור הפנים וכן מצמצם מראה נקבוביות פתוחות ותורם למראה עור מאוזן, נקי ורענן. כמו כן הוא מתאים לכל סוגי העור ובעיקר לעור שומני ועור הנוטה לאקנה.

כוחו של הפחם הפעיל בטיפוח העור הוא עדות אמיתית לתכונות הספיגה המדהימות שלו. איכות ייחודית זו מאפשרת לו לפעול כמגנט לזיהומים שונים כמו רעלים, חיידקים, לכלוך וכימיקלים, ולמשוך אותם ביעילות מהעור שלך. המבנה שלו נקבובי במיוחד, מה שמאפשר לו לתפוס ולהחזיק את הזיהומים הללו עד שנשטוף אותם מעל פני העור. התוצאה? עור פנים נקי ורענן, שמרגיש טוב כמו שהוא נראה.

הפחם הפעיל הוא מרכיב מככב במגוון רחב של מוצרי טיפוח חיוניים, כולל מסכות פנים, חומרי ניקוי ואפילו סבונים. זה הופך אותו לתוספת קלה ומועילה כמעט בכל שגרת טיפוח העור.

הקסם השחור – לא רק לטיפוח העור

הפחם הפעיל הוא אחד מהרכיבים הבולטים בעולם הקוסמטיקה והוא משמש כבר אלפי שנים למטרות רפואיות שונות בכל הקשור לסינון רעלים וטיהור הגוף, כגון ספיחת גזים ממערכת העיכול והקלה במקרים של דלקות בקיבה.

הפחם הפעיל זוכה להכרה גם עולם בריאות הפה ולעתים קרובות מופיע כמרכיב עיקרי במשחת שיניים. תכונות ההדבקה המולדות של פחם מאפשרות לו להיקשר בקלות עם רובד, כתמי שטח ורעלים המצטברים לעתים קרובות בפינו. משחת שיניים על בסיס פחם יכולה להעניק לך חיוך בהיר יותר וחלל פה בריא יותר על ידי משיכת והחזקת זיהומים אלה ביעילות. עם זאת, חשוב לזכור כי יכולת הסרת הכתמים של משחת שיניים פחם מכוונת בעיקר לשינוי צבע פני השטח. לכן, אין לראות בזה תחליף לביקורי שיניים שגרתיים או לניקוי שיניים מקצועי. בדיקות שיניים סדירות עדיין חיוניות לשמירה על בריאות הפה המיטבית.

גם בהקשר לשיער יש לפחם הפעיל יתרונות בולטים.

היתרונות של פחם בטיפוח השיער

הפחמן הפעיל מנקה ומטהר קרקפת שומנית ומונע קשקשים. הוא פועל כמסיר רעלים יעיל לקרקפת, מקלף בעדינות, משחרר את הקרקפת מקשקשים מתקלפים ושומניות מוגזמת. אם השיער שלך נראה עמום או מרגיש כבד, שילוב שמפו על בסיס פחם יכול לסייע בהחייאת הברק הטבעי שלו וגופו. איכויות הספיגה הייחודיות שלו מאפשרות לו לשאוב זיהומים והצטברות ממוצרי שיער, מה שתורם למראה קצוות בריאים ומבריקים יותר. עבור אלה הנאבקים במצבי קרקפת כגון פסוריאזיס או אקזמה, תכונותיו המרגיעות של הפחם יכולות לספק הקלה על ידי הפחתת דלקת ואי נוחות. עם מוצרי שיער שמכילים פחם, ניתן להפוך את שגרת טיפוח השיער שלך לחוויה מרעננת.

אמנם היתרונות של שימוש בפחם הם רבים, אבל חשוב לזכור שזה לא אידיאלי עבור כולם. לדוגמה, אם יש לך עור יבש או שיער יבש, איכויות הספיגה של הפחם עלולות לגרום ליובש נוסף. באופן דומה, שימוש תכוף במוצרי טיפוח על בסיס פחם עלול לנקות יתר על המידה את העור שלך, ולהוביל לדלדול השמנים הדרושים שעוזרים לו לשמור על לחות ואיזון. וכמו בכל מוצר טיפוח חדש – המלצתנו היא לבצע טסט על אזור קטן כדי לאמוד את תגובת העור שלך למוצר ולהימנע מהשפעות שליליות אפשריות.

 

5 הנבחרים - מוצרי הטיפוח המומלצים המכילים פחם:

מסכות פחם במבוק שחורות – רייס

מיועדות לניקוי עור הפנים והסרת שומנים, להסרת קומודונים (ראשים שחורים) ולטיפול באקנה.

סבון טבעי פחם פעיל ואבץ – קטרינה

מיועד לניקוי עמוק ואיזון העור, פותח במיוחד לעור מעורב ולעור הנוטה לאקנה או סבוריאה. מעניק תחושת ניקיון ורעננות, סופח עודפי שומן ומטהר את הנקבוביות. מסייע לחידוש ולריפוי העור.

סבון ג'לי בתוספת פחם – עדה לזורגן

לטיהור עמוק של עור הפנים, להסרה יעילה של עודפי שומן ולכלוך ולהשגת מראה בריא וזוהר. כשהוא משולב בתוך מרקם הג'לי הייחודי, הפחם יוצר פעולת ניקוי עמוקה ויעילה, ששואבת החוצה את כל המזהמים ועודפי הלכלוך מהנקבוביות. מכיל נוסחה ייחודית היוצרת שפע של נוזלים מזינים המותירים את העור רענן ומלא חיוניות. סבון הידוע גם ביכולת ההרגעה שלו, מה שהופך אותו מושלם לעור מגורה או אקנתי.

מסכת פחם מרגיעה לעור הפנים – רניו

בנוסף לתכונות ההרגעה שלה, המסכה מעניקה לעור גוון מט, מנקה ומכווצת את הנקבוביות. מטהרת את העור ומתאימה לעור שמן בעייתי.

שמפו טיפולי לטיהור וניקוי השיער – K18

שמפו דיטוקס שמסיר ביעילות הצטברות שומן על הקרקפת וכן לכלוך ושאריות חומרי עיצוב מהשיער. מיועד לטיהור וניקוי עמוק של השיער והקרקפת מה שגורם לו להיות הבסיס המושלם לשיער בריא ומלא ברק.

 

לכל מוצרי הטיפוח המכילים פחם פעיל לחצו כאן

 


1 תגובה


  • שי

    אוהבת לרכוש אצלכם!! תודה רבה דיל קוסמטיקס


הוספת תגובה :

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.